Aplicatii CTCE

SIMEC

Sistemul integrat de management economic SIMEC asigura beneficiarului posibilitatea de a utiliza un program structurat pe module care formeaza un sistem unitar, elaborat in mediul VisualFoxPro 6. Modulele cuprinse in cadrul sistemului

integrat de management economic SIMEC sunt:

Managementul Financiar-Contabil

  • gestionarea documentelor primare emise si primite;
  • operatiuni casa lei/valuta care stau la baza registrelor de casa, operatiuni de banca lei/valuta care stau la baza extraselor de cont);
  • preluarea platilor si cheltuielilor pe articole bugetare, care vor fi utilizate în generarea executiei bugetare;
  • registru de casa, liste cu încasari, respectiv plati; listele pot fi emise pe conturi sintetice si analitice pentru perioade alese de catre utilizator;
  • importul automat al notelor contabile generate de modulele existente;
  • diverse tipuri de balante;
  • întocmirea notelor contabile, prelucrarea acestora si obtinerea automata a situatiilor de iesire cerute de legislatia contabila: Registru de casa, Fisa de cont, Fisa sah, Registrul jurnal, Cartea mare;
  • editare formular bilant si anexele la bilant nr: 15, 18, 20;
  • posibilitati de cautare si selectie dupa diverse criterii;
  • permite salvarea periodica a datelor, pe diverse medii de stocare, pentru siguranta;
Managementul Bugetar
  • lucrul simultan cu mai multe bugete;
  • mentine istoricul rectificarii bugetare;
  • situatia executiei bugetare: deschis, consumat, ramas;
  • editarea fiselor de credite bugetare: sintetice/analitice;
  • editare anexa 14;
Managementul Partenerilor (Furnizori/Clienti/Debitori/Creditori)
  • Modulul FURNIZORI realizeaza:
    • preluare facturi;
    • preluare plati;
    • actualizare parteneri;
    • lista facturilor de la furnizori;
    • lista platilor catre furnizor;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de furnizor;
    • evidenta facturilor restante dupa termene de scadenta.
  • Modulul CLIENTI realizeaza:
    • preluare facturi emise;
    • preluare încasari;
    • actualizare parteneri;
    • lista facturilor emise;
    • evidenta încasarilor;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de client;
    • evidenta facturilor neîncasate dupa termene de scadenta.
  • Modulul DEBITORI realizeaza:
    • preluare documente debitoare;
    • actualizare parteneri;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de debitor;
    • generare nota contabila;
  • Modulul CREDITORI realizeaza:
    • preluare documente creditoare;
    • actualizare parteneri;
    • balanta analitica/sintetica si fisa analitica/sintetica la nivel de creditor;
    • generare nota contabila;