Aplicatii CTCE

Alocatii

Produsul informatic rezolva activitatea de inregistrare si urmarire a dosarelor aprobate ce indeplinesc conditiile legii privind Alocatiile complementare si monoparentale (OUG 105/2003, Norme Metodologice ).

Ancheta sociala, din dosarele aprobate de comisie, constituie fondul de date gestionat si se constituie pe urmatoarele categorii de informatii:

 

  • titular si componenta familiei acestuia;

  • cuantumul veniturilor pentru membrii familiei titularului;

 

Produsul permite stabilirea cuantumurilor pentru:

  • alocatia complementara;

  • aloactia monoparentala.

 

 

 

Se pot edita urmatoarele tipuri de liste:

 

  • fisa de calcul a alocatiei complementare sau monoparentale;

  • lista persoanelor ce trebuie sa aduca adeverinte de la scoala;

  • lista persoanelor ce trebuie sa aduca adeverinte de salariat;

  • lista persoanelor ce trebuie sa aduca cupon de pensie;

  • lista centralizator de plata a alocatiilor;

  • lista tuturor dosarelor;

  • lista tuturor dosarelor in plata;

  • lista dosarelor suspendate din plata in luna curenta;

  • lista dosarelor repuse in plata in luna curenta;

  • lista dosarelor in incetare de plata in luna curenta;

  • lista persoane suspendate in dosare;

  • listare ancheta sociala;

  • raportul statistic privind alocatiile complementare sau monoparentale